.

Jag tror inte så många som läser min blogg, eftersom jag aldrig lägger ut något. :)
men det kanske alltid är bra på nått sätt, för då kan jag uttrycka alla mina känslor här.
Slippa prata med en kompisar hit och dit.
Om mina kompisar tycker jag har förändrats så tycker jag det själv.
känns som jag inte är mig själv ibland.
Jag är antingen sur eller ledsen hela tiden, alltid ont i magen och är stressad.
jag blir jätte lätt sur för små saker nu för tiden.
Fast jag har orsaker, på vissa iaf..
Men det känns så jävla fel, det är verkligen inte jag.
förr var jag alltid glad hela tiden, jag var bara sur om verkligen nånting hände,
blev ledsen om verkligen nånting hände.
fast visst, alltid ont i magen har jag haft, men känns som allt bara blir värre och värre.
Saknar en hel del kompisar, som jag var med väldigt mycket förr som jag inte umgås med längre.
Känns som jag har förlora den närmaste som fanns för mig.
den som jag trodde sist skulle lämna mig, har lämnat mig för snart 9-10 månader sen.
den personen har ställt upp för mig sen jag började i 7an.
Sen händer det en sak, och personen känns borta för en :/
nu ska jag försöka plugga, men det är inte så lätt när man bråkar med ens pojkvän, han ignorerar än,
fast man inte gjort något. skit samma, jag ska kämpa hårt.



Kommentarer
Postat av: linnea bryngelsson

gumman även om vi inte pratar på ett tag, så hoppas jag att du vet att jag alltid kommer finnas här för dig. Hur dålig jag än är på att visa det, så gör jag det. Jag kommer alltid ha dig i mitt hjärta, lilla emma. Ska bli så kul att umgås imorgon!! För mig kommer du alltid att vara min vän, fasen vad fel saker och ting kan bli. Men det viktiga är att man vet i slutändan att man har varandra. och så är det väl, att vi vet att vi finns där för varandra? eller hur? För så känner iaf jag, och jag vill att du ska veta att jag alltid finns och ställer upp för dig. Puss lilla gumman!

2011-08-15 @ 23:54:43
URL: http://bryngelssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0