dansuppvisning :D

idag har jag haft dansuppvisning,  vart mest med felicia&jossan:)<3
vid 2 fick vi en paus,  då gick vi till donken och åt! :D
andra pausen gick vi till donken igen, jossan och felicia köpte glass & jag en dricka.
sen skulle vi gå till dollar och köpa godis, så var det stängt. så då gick vi till cooop,
men jossan gick tillbaka. jag och felicia köpte godis, sen gick vi tillbaka. :) 
efter dansen gick jag med denice hem, gick till hemköp köpte powerking först.
träffa lite folk, sen när vi kom till denice kissa jag och kolla lite på oth. 
sen kom johan och hämta mig, så åkte jag johan och emil till donken.
sen vid 12 kom felicia, (:  sen har vi suttit där hela kvällen och degat.
träffat lite folk.
sen vid kvart över 1 gick jag och felicia ut och åkte i saken utanför (a) vet inte hur det stavas.
aja, nu har vi nyss kommit hem.   och pappa sitter och tjatar om att jag är dålig i skolan...
palla, aja.   nu ska jag försöka få ut han, jag och felicia ska kolla på en film,eller sova.:)
pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

sv, Hihi vi är söta:D haha! ;)<3333333

2010-05-10 @ 14:41:51
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0