mys:)

inatt sov nadine hos mig,  :)
vi somna nån gång vid halv 4 typ.
kollade på två filmer, kommer inte ihåg vad dom heter.
men det första var sorlig :(  andra filmen var lite seg, men funkade:)
efter filmerna gick vi ut, sen la vi oss.
idag vaknade vi vid halv 1. klev upp vid kvart över 1 typ.
gick ut, åt frukost.
sen kollade vi på en film, sen har vi inte gjort så mkt mer.
hon åkte precis hem :(
vill att hon ska komma tillbaka, men aja,
ikv vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
ska höra med linnea om jag får åka ut till henne.
så går jag till erik imorgon, :)
vi får se och hoppas.
bäst natt, med bästabrud!<3loveyou.

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

Det låter kung,men du vet väl att vi åker hemifrån mig vid nio? ;) så då måste du isf kliva upp samtidigt som mig&sen att vi släpper av dig hos erik&jag tror faktist erik sover då?;) hihi,puss emma!<3

2010-03-09 @ 18:12:31
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0