min helg:)

i helgen har jag vart i silja. :)
efter skolan drog jag och linnea ner på stan en snabbis.
sen hem till mig och städa.  sen åkte vi till ica maxi, där träffade vi ELIAS ANDERSSON! <3
som man inte har träffat sen typ 7an ;o  början av 8an. vet inte rikigt. AS LÄNGE IAF.
jag och linnnea var iaf ensam hemma på fredag och lördag till kl 10 på kvällen:)
dahnell kom till oss senare, vi kollade på film, sen kom erik också.
vi var typ uppe hela natten. sov kke en timme:)   erik&linnea sov rätt MKT! latisar.
aja, nästa dag åkte dahnell hem vid 1,  sebbe kom till oss:)
kollade på film hela dagen typ.  eller hela helgen X) det är det ända jag gjort typ.
hoppa ut i snön med, vart så varmt ;)
aja, imorgon äre skola, inte kul.
sen efter skolan ska jag kke ner på stan och träffa leo!:)
bloggar imorgon. `PUSSS
linnea har knäppt en bild i helgen, ända bilden.
lägger upp den imorgon, den är på mig om ni vill veta :D hihihi

Kommentarer
Postat av: juliaa

ja vart fan har elias andersson tagit vägen?! :O

2010-04-03 @ 15:26:03
URL: http://juliaaofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0