min dag.

idag var det en vanlig skoldag.
vart med linnea&gustav:)
har även träffat älskling<3
efter skolan åkte jag och erik hem till mig, var där typ i 45 min.
sen stack jag på konfa, och han gick ner på stan och träffa emil.
på konfan hade vi tårt tävling! :D   våran blev godast! men ett annat
lag fick lite mera poäng.
men kom 2a iaf;)  
efter konfan stack jag ner på stan, träffade erik holten och johan.
vi gick till mathilda, carro och nån till.
stog där ett tag. sen kom johan leeeek, niklas och nån. :)<3
och ännu senare kom kalle oskar och hampus.
så gick jag kalle och hampus.
träffade mikka och bea! :)  sen skulle jag bära kalle hem till mig, :D
kom typ 2 meter (a)  så gick vi in till oskar sundh.
var där ett tag tills han skulle gå iväg och gymma.
när vi skulle gå kasta kalle ner mig i en snödriva  ;o
men han var snäll och lyfte upp mig igen, annars hade han fått stryck av mig.. :)
hampus och kalle gick till bea, orkade inte gå hem till mig :(
men aja,  FETT NICE DAG.
nu ska jag plugga lite SO.
jag lovar att det kmr bilder sen.    PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0