dagar!

tja.
nu ligger jag och badar och det är asnice. :)
på skytten kom jag 2 a:)  och lag tävling vann jag och nadine.
sen vann jag även nått grjejs till ett läger, som jag och nadine ska åka på.:)<3
aja, i måndags vare vanlig skoldag, var mest med gustav och linnea:)
efter skolan stack jag linnea erik och vickan ner på stan, jag och erik stack ifrån.
jag hem , erik nån annan stans.
sen åkte jag ner på stan igen till vickan och linnea.
vi skulle ta bussen till silja, eller jag och linnea.
men iaf, när jag precis satt mig på bussen och betalt ringer pappa.
säger att jag måste till skytten, för att HT skulle dit och knäppa kort och masssa.
så då fick vi hoppa av vid sjukhuset, slöseri på pengar -.-
när jag hoppade av bussen såg jag kusin markus!<3<3<3
så då ropade jag på han krama han, SAKNAR DIG! 
aja, sen skulle vi gå typ till badhuset och sätta oss och äta kladdkaka.
på vägen dit kom jag ihåg att pappa skulle hämta oss där vi hoppade av.
så då gick vi tillbaka.  jag åt när jag kom hem, åt kladdkaka. sen skjutsade vi hem vickan.
sen åkte vi till skyttet, sen åkte jag och linnea till silja. :)
plugggga-.- sen kollade vi på film och åt popcoorn.
jag ska börja ringa elias varje dag, för jag inte ska dissa han ;)
aja, idag fick vi skjuts av linneas pappa till skolan, gick ner och läste på lite mera på no.
sen hade jag prov, gick inte bra..
vanlig dag idag med, vart med linnea och gustav<3!
efter skolan stack  jag linnea felicia,erik,felix & sebbe ner på stan.
träffade några till.
gick och fika kladdkaka och sånt:D 
sen gick jag och träffa putte,johan,alle och jimmy!<3
var väldigt nice att träffa dom, saknat er.
aja, sen gick vi vidare,satt och gjorde typ ingenting.
sen åkte jag till pappa och hämta min dator, osv..
nu måste jag kliva upp, julllan ska duscha.
bilder kmr sen!   PUSSSS<3


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

KUUUNGIISH DAGIISH MED DIIIGIISH! PUSSGUMMAN:D<333333333333333

2010-03-16 @ 21:08:58
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0