torsdag

idag på skolan gick vi på tipspromenad :D vet inte hur många rätt än.
men jag chansar på alla rätt, för jag&sandra var grym!
efter skolan stack jag simon och wille ner på stan, för att vänta på julia och alex.
sen cyklade jag och wille ut till maln, eftersom dom andra åkte^
när vi kom till maln la vi oss ner och sola! det blåste väldigt mycket men skönt
ändå. sen skulle jag gå och kissa, då träffa jag på HANNA MOBERG!:D och andra folk.
vid halv 5 cyklade jag hem, och nu ska jag äta, sen åka till stugan,
kanske blir där hela helgen,annars åker jag hem på lördag!
alla får ha en bra midsommar! smsa mig!  0702453325, <3puss
TJEEEEEEEEEEEENA!:D  jag är emma och jag är bäst.
gammal bild,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0