tisdag!

idag vare skola igen, fick jobba mera idag:) men det var kul faktiskt.
jag hjälpte henne lite med hennes deckare, det blev faktiskt bra (a)
efter skolan cyklade jag med denice hem, när jag kom hem bytte jag om,
la mig ute på altan, as nice!
sen åt jag mat, sedan kom linna och malin hem till mig, saknat dom!<3
vi gick ut och gick, träffade denice och sånt.
sen vid halv 8 åkte dom hem, jag åkte hem och matade jennica!
sen har jag legat och myst med henne och suttit vid facebook!:D
pratade liten sväng med nils adolfsson, &måste bara säga han är jävligt snygg!:D
aja, nu kommer det lite bilder:)




min lilla jennica är en månad idag!:D<3



Kommentarer
Postat av: jullan

min tunga ser ut som en kuk, men aja:) älskar dej <3333333333333333

2010-06-23 @ 21:59:10
URL: http://nattstad.se/barajuliakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0