sommar skola!

imorgon börjar sommar skolan, börjar kl 9 slutar 2 :)
jag ser faktiskt fram emot det, vet inte varför, men det gör jag. (:
ska lägga mig tidigt ikväll för att orka upp, men vet inte om jag kmr kunna somna,
för jag klev upp 2 idag;o  igår var jag i ljusdal på crousing med adam kalven och matilda:)
senare under kvällen kom olivia med, vi satt mest på en tahi resturang hela kvällen och myste.
lite flera folk kom och satt med oss under kvällen med.
vid 1 skulle vi åka hem med sista bussen, kalven somna/decka i bussen, hiihi:D
det var en nice kväll! <3
idag har jag vart med nadine! vi köpte block och pennor till mig,
sen gick vi till skutan och åt en macka, fast hon köpte 2 :D
sen gick vi hem till mig och kolla på tv, kl halv 7 gick vi, hon skulle hem,
och jag skulle till pappa och hämta saker.
justja, i fredags då var jag med mamma ett tag, åkte på affärer och ut till m&m.
när vi skulle åka hem, hämtade vi linnea, sen åkte vi och pantade burkar och handla godis!
på kvällen cyklade vi ner på stan och var med adam och kalven!
det var as nice, bilderna har linnea, så ska väl flörta till mig med henne så jag kan få bilderna:D
jag har haft en super bra helg, och nu ska jag sova puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0