onsdag!:D

först var jag på skolan, var som vanligt:)
det är fett scary för jag drömde att jag bada med min mobil;o
och nu har jag massa prickar/fläckar i min display. :s
jag och julia sprang upp för alla trappor idag, (y)
efter skolan cyklade jag och lämnade julia,
sen ner mot stan, efter ett tag kom min saknade johan leek!! :D<3
vi satt innne på guldsmeden ett bra tag, sen gick vi till skutan så jag
fick kissa. sen gick vi och satt oss på möljen en snabbis, vi gick och mötte
putte, sen gick vi dit tillbaka, efter ett tag gick vi till dakås "stavning"och fika,
putte bjöd mig, TACK VÄNNEN!<3
sen gick vi och satt oss på möljen,då kom jimmy.
vid kvart i 7 cyklade jag hem, träffade på julia leo sebbe och avskum.
gick med dom hem, åt, nu sitter jag vid datorn,
och nu kommer det bilder sen dagen!:D<3









BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE!  JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER!<3

Kommentarer
Postat av: Du vet vem :) <3

Puss på dig vännen min :) <333333333333333333



2010-06-24 @ 01:52:58
Postat av: emma

SV:du är bäst! pusss vännen:)<3333333333

2010-06-24 @ 19:40:12
URL: http://emmaatutttblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0