min helg.

i fredags var jag nere på stan med linnea sofia linnea och jonte.
vi gick runt bara, träffade lite folk.
senare på kvällen träffade jag alle,mattsson,putte,leek,jimmy och massa mer folk.
sen på kvällen sov jag & linnea hos sofia, alle och putte kom på kvällen sen.
alle åkte hem vid 2 tror jag, putte sov hos oss.
på lördag åkte jag linnea oh sofia till linnea och sov där, och städade och bytte rum
på söndag. sen åkte jag till mina tremeningar. och firade emelie, 20 år:)<3
sen på kvälenl åkte jag ut till sörgården:)  sov i husvagn med halv kusin,& alle.
sov inte så mycket, menmen kul var det:)
idag har jag sovit rätt mycket(a)
om en stund ska jag åka hem och städa och mysa med jennica.
sen ska jag åka hem till mamma i en vecka.
nu är det sommar lov! så det är bara att höra av sig om ni vill träffas!!:D<3
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0