min dag :)

idag vare första dan på sommar skolan, det var faktiskt rätt roligt!:)
vi gjorde inte så mycket idag, pratade fick fika och sånt.
sen på lunchen åt jag med matilda och julia, maten såg ut som grisöron;o
aja, sen gick vi tillbaka, gjorde en matte diagnos, sen slutade vi typ.:)
efter skolan gick jag och julia till donken och köpte en cheeseburgare,sen gick vi mot stan.
vi gick till möljen där var det en massa folk, var där en stund sen åkte jag och julia moppe till natta,
men alle och axel, sen tanka vi sedan håsta!:)
vid 6 gick jag hem och åt, packade åkte hem till pappa.
min söta lilla syster spydde idag, golvet,stolen,bordet,duken,min arm och på sig själv ;o
så då blev det baddags för jennica.
sen ringer linnea och säger att hon är nere på stan och jag ska hämta min cykel nyckel.
så jag gick ner på stan på 17 min;o
skrev rätt mycket nu faktiskt, (a)
fast nu ska jag sova, godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0