helgen:)

hej! 
i helgen har jag vart ute i stugan, på fredag hade vi främmande.
så var med dom, fiska,spela kubb, satt i båten och spela kort.
sen på lördag gick jag över till julia öberg! :) 
för alla som vill veta så har jag känt henne sen jag var liten:D
aja, där var jag med henne och hennes kille alex & krille!:)
vi satt mest och prata, sen spela vi kort.
vid halv 3 la vi oss, kl 4 var jag JÄTTE KISS NÖDIG!
så jag måsta gå på dass, solen sken ute, så jag blev halft pigg.
sen på söndag klev vi upp 12, efter vi ätit frukost badade vi.
eller jag julia och sanna! i typ 20 min :D det var faktiskt skönt.
sen torka vi oss och sånt, sen åkte jag hem typ.
sen var jag bara hemma, åt donken!<3
idag var det skola,sen efter skolan gick jag ner på stan med julia.
sen träffade jag linnea och sofia, linnea bjöd mig på pizza idag!:)
halv 9 åkte linnea hem med jonte, jag gick ut och träffade erik purjo och alex.
så nu ska jag lägga mig:) puss<3
ingen bild idag:( min kamera är trasig, så den ska in på lagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0