TJENA!:D

nu sitter jag här med linnea, och vi har precis kommit hem från hudikkalaset :D
där var det feting nice iaf!
var med linnea emelie sen träffade vi emil,sebban,ante och folk:)
idag har jag vart hos sebban:) eftersom han fyllde år, grattis vännen!<3
sen även i onsdags hade jag släktträff!:)
det var feting nice det, jag och sebban var uppe till 7, sen somna vi i min säng:)
dagen efter väckte nina och pelle oss vid halv 11 :OOOOO
aja, dom senaste dagarna har vart as bra!
och jag älskar min linnea bryngelsson mest, hon är min bästa vän!
ska kolla på film nu vi,  ha en bra natt för det ska jag ha!
btw,   jag älskar sebastian blid med :D hihi., -pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0