jag älskar dig min bästavän♥


jag bjuder er nu på en bild på mig(jag som bloggar är inte eemma)
TJA EMMAS BLOGG:D


Nu
är jag väldigt busig som skriver på Emmas blogg, i hemlighet!! hihi, men jag vet att hon älskar mig även fast jag gör det. Jag vet inte om hon är kvar hos sebban, men hon är iallfall där och firar han. Han fyller år idag, så grattis på honom då. Han är typ hennes halvkusin eller vad man ska säga liksom?
hihi, det viktiga jag skulle meddela; Emma ska få ha mig hos henne hela helgen!! Ikväll vet jag inte  vad vi ska göra, och inte imorgon kväll heller. Vi kommer nog gå runt bara =D  Så om ni får tråkigt och vill ha skoj, så är det bara att säga till. För jag är riktigt jävla bra alltså!! (Eeemma också!!! Men mest jag!!!) Btw, längtar ni tills på söndag? då kommr ju nästa del av SÖNDAGSNYTT ut!!!!

Eheh, detta var allt från mig!!  BTW, vad tycker ni om Emmas nya design??? Som jag har GJORT?!!?!

puss från  LINNÈA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0