:)

igår var jag med julia :) och vi var nere på stan en sävng, sen åkte vi hem till julia.
sedan cyklade vi hem till mig, sen till maln.
så badade vi och sånt, var med folk.
sen vid 9 cyklade vi hem, när vi kom hem till mig badade vi i min pool!
vi klev upp när kl var typ halv 11 ;o
oskar och alle kom, men dom gick igen,för vi ville inte ut.
sen kolla vi på skräck film, sen sov vi.
idag vaknade vi vid 12, sen åt vi, sedan cykla vi till julia, sen till ica.
sen har vi vart barn vakt åt söta eira! 
och nu åkte jag för att städa, sen äta.
senare ska jag till julia igen, för vi ska åka till furevik imorgon!! :D
aja, sjukt bra dagar. även att jag saknat min julia karlsson!<3

gammal bild på mig och julia, min kamera är fortfarande trasig! -.-
aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0