nyår!

nyår var bäst! :D
först var jag linnea vickan & maria hos vickan.
vi gjorde oss ordning och sånt.
sen laga vi mat&åt,  knäppte en massa kort!! 
senare kom josefn forsström,  hon var med oss till vi gick ner på stan vid halv 12.
hon fick inte gå med, :(   fuu.
vi kom ner till stan nån minut innan 12 slaget.
vi träffa en massa folk nere på stan, det var fett nice!:)
sen åkte vi hem efter 1 typ.
vi satt oss med pappa X)  till kl 6.  vi hade as kul. hahha :D
min pappa är bäst i världen!!
sen somna vi typ halv 7, nästa dag vakna vi vid 3.
åt frukost vid halv 5 :) sen gick vi ner och sjöng singstar en stund.
maria och vicki åkte hem vid halv 6 typ.
sen la jag och linnea oss och kolla på en film, alle putte och johan kom vid kl 6! :D:D:D
sen vid halv 11 gick vi ner till stan, det snöa som fan&kallt;o johan putte&alle kasta mig i snön. KALLT!
kommer lite bilder nu, kommer mera senare!:)<3   






______________________________________________________________



MER BILDER KOMMER SENARE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0