nice dag;)

idag vakna jag vid 11:) gick upp vid kvart i 12.
så åt jag frukost, sen kolla jag på tv, sen satt jag mig vid datorn.
så prata jag med nadine i telefon. jag saknar dig!<3
aja, sen åt jag, sedan åkte jag till julia, och vi gick på friskis och svettis!
och det ska vi börja gå på varje söndag tror jag. och på onsdag :D
fett kul det var, hihi:) sen åkte vi hem till julia igen, så åt vi lite kladdkaka, haha svull!:D
sen satt vi oss vid datorn och kolla lite. sen åkte jag hem, gick ut och sprang med hunden:)
och nu har jag duschat och ska gå och lägga mig, så jag orkar upp till skolan imorgon:)
dan har iaf vart bäst, och jag älskar min julia!
GODNATT PUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0