my day was good

hej:)linnéa som skriver åt emma. men hennes dag har hon spenderat med mig(okej,först gick hon i skolan som var okej,förutom att hon ogillar en viss lärare) efter skolan drog hon ner på stan och köpte kladdkaka,vaniljsås&godis åt mig.. godiset visste jag att ja skulle få,de andra var mer som en överraskning:) hemma hos mig tittade vi på barnprogram,åt kladdkaka&pratade massa:D sen skjutsade vi hem henne,och då hade hon tydligen duschat&sen satt sig vid datorn och sen la hon sig&hon orkade/hann inte blogga,så jag fick göra de!;D emma bloggar mer imorgon,ciao!
 
&du emma,jag älskar dig så galet jävla mycket inga ord kan förklara hur mycket du betyder för mig.
du är min bästavän♥/din linnéa


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

eller ooops,godiset lånade jag..alltså pengarna,huhuhu ;)

2010-01-28 @ 22:44:42
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0