johan leek!

johan, varje gång jag träffar dig blir jag alltid så glad!:)
men det är tyvär inte så ofta. 
du är en jätte bra person, och du betyder så himla mycket för mig.
du är en av dom bästa jag har!
du är jätte snygg, snäll,söt,fin&omtänksam.
utan dig vet jag inte vad jag skulle göra.
förlåt för allt jag gjorde förr, men det var absolut inte med mening.
och jag skulle aldrig kunna såra dig!
vi är bäst tillsammans! :D  & vi rockar. hihihi.
första gången jag träffa dig, var jag rädd.
haha, men du var as snäll,& rolig, jag minns kvällen så jävla väl.
men glöm aldrig att jag alltid kommer att finnas för dig.
jag älskar dig johan, föralltid!<3


                                                                                                / din emma! ♥

Kommentarer
Postat av: Johan :D

hihi, sötis ! <3

2010-01-14 @ 20:44:04
Postat av: emma

svar;haha, bra svarat johan.

du är så omtänksam! :D<3<3

2010-01-14 @ 20:47:21
Postat av: Johan leek

Var bor denna johan Leek? Har kollat och vet att det bara finns två johan Leek i sverie, har fått massa jävla samtal hem om att någon annan johan Leek tappat sin plånbok på de mest konstiga ställen och att han parkerar sin bil fel o skit :O

2011-02-15 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0