2010.

det kanske börja bra, men nu är det bara skit.
jag vet, mitt fel allting.  det känns bara så fel, jag vill inte tillbaka.
jag vågar inte :'/ 

du var det bästa jag hade/har.
jag vill alltid vara med dig, tills dagen jag dör.
men livet är ju inte så lätt som man tror.
du får göra som du vill, och jag med...
jag gjorde ett misstag. jag är arg&ledsen.
jag hade dig som jag kunde prata med.
vem har jag nu?, no one! 
om nån månad, 4-5 eller vad?
tror du jag klarar av det, svar nej..
jag vill bara spola tillbaka allting.
önskar jag aldrig sagt det till dig!!
så skulle allt vart så bra mellan oss nu :'/ 
jag älskar dig mest av allt.
och jag kommer aldrig att glömma dig. ALDRIG! 

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

det jag nu sitter och tänker på är,jag har världens bästa bästavän

minns när vi hamnade i samma språkgrupp denice,anna,olivia&emma lundh hamnade i den andra.. men du och jag hamnade i samma..jag minns gången du glömde bort att de va,men jag bad dig att komma ändå..men du vågade inte,men jag gick och mötte dig och tillsammans gick vi tillbaka. sen träffades vi inte på sommarlovet.men när vi började sjuan så började vi umgås,och var allltid med varandra.minns första gången vi var hemma hos alexander "är den där johan där så går jag emma" "det är lugnt linnéa han är inte farlig" "Näej,men han ser så farlig ut.." haha, liksom sjukt..

alla gånger vi tältat,haha otroligt roliga alla ggr.. färjan,den var toppen.ggrna vi varit ute på olmen,och bara degat. när vi rodde över till hölick, haha! alla kvällar vi bara gått runt på stan för att vi inte har haft bättre för oss.

när vi åkte till rättvik och var med ken&rick.

när vi bara kollat på film och myst,när du försökt få mig att sjunga singstar..hihi,inte många ggr du lyckats e med det lilla gumman!;)

allting med dig,är så himla underbart! med dig kan jag dela allt,tårar&glädje.

du är den finaste som finns,du är den som lyser upp mitt liv. utan dig,så skulle jag inte längre orka..

du får mig att le,även när jag mår dåligt.

alla mina dåliga stunder,då vet jag att du finns och tar hand om mig.

och du ska veta en sak,jag finns på samma sätt för dig. det vi pratar om stannar mellan oss!

så länge jag har dig vid min sida så tänker jag kämpa,kämpa för det jag vill. Om du lämnar mig,så ska du veta

att jag alltid kommer älska dig vad som än händer!

det finns ingen på jorden som kommer kunna ta din plats i mitt hjärta,

att leva utan dig är som att leva utan luft.jag är så jävla lycklig att jag har dig! bara så du vet!

och glöm aldrig att

jag älskar dig mer än allt,emma törnblom



det där skrev jag den 7 december.jag menar vartenda ord,jag hoppas och tror på dig när du säger att du aldrig mer kommer göra om det.

det här är så jävla urspårat i mitt huvud.tårarna rinner konstant,jag vill bara ha dig vid min sida och veta att du alltid kommer stanna där.

jag älskar dig mest,spelar ingen roll vad som än händer.

även om det kommer vara lite tungt för mig i början,och även för dig. men du ska veta att du alltid,precis alltid kan prata med mig!

jag lskar dig mer än ord kan förklara,det närmsta är kanske mest?

2010-01-04 @ 19:16:46
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0