min helg

i fredags vare en vanlig dag i skolan.
kalven kom på slutet av dan, asnice:)
sen efter skolan stack jag julia kalven och sebbe hem till mig.
gjorde typ ingenting, iaf stack julia och sebbe för dom skulle äta.
jag och kalven satt och kollade på bilder på min dator:)
när jag satt och åt kom anna&linnea! 
vid kvart över 8 kke typ,  stack kalven hem.
jag anna och linnea gick på toa, sen stack vi ner på stan, hämta mitt busskort.
sedan gick vi till bowlingen.   där träffade vi även sara, simon, emil och alex.
det var skit kul, anna vann sen jag linnea förlorade :Dhihi.
efter det gick vi till hemköp och köpte dricka&godis.
sen gick vi till bg där var det h-fest, så var vi där tills anna&linneas mammor kom^
när vi skulle åka hem var det lite trångt, jag anna linnea och erik satt bak:)hihi.
iaf, lördag kom erik till mig, kl 10.20 typ.  :)  var hos mig till typ 14.00.
sen har jag bara legat och degat i min säng kollat på film, för det har jag redan skrivit om.
känns som jag skrive om allt nu. men aja, idag kke erik kommer.
kl 5 blire träning, och pluuugggg! -.-  
bilder sen bowlingen kommer senare kke, beror på om jag orkar :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0