konfa grejs!:D

igår kväll åkte jag upp till högliden. :)
skulle dit med konfan, det var as kul!
élller okej, först var det lite segt, då höll dom på prata, och sjöng.
jag och nadine var bäst på sjunga,
iaf, senare gick vi och tog sovplats på en soffa :D haha.
så gick jag ida, janar & jonte ut.
så gick vi upp för nått grejs,  ida kasta mig i snön.
och det fick hon igen för!
och jonte kasta också ner mig , och det var as mkt snö:o
sen sprang vi ner för backen och in, och gjorde nån lek. :)
vi höll på med den typ en timme, sen gick jag mika,hanna, jonte,anton,fredik,martin,+ massa flera ut.
vi knäppte en massa kort, (y)
sen har vi gjort lite små saker, det har iaf vart as kul!
innan vi skulle sova ringde jag johan leek. :)<3
satt ute vi nått café, sen vid kvart över 1 gick jag och la mig, (:
det var AS varmt ;o  
sen idag klev vi upp vid kvart över 7,   -.-
idag ska jag te gävle,kolla på high school musical. 
kommer hem ikv nånting, får se om linnea kke sover hos mig då :)
sen på söndag blire linnea om hon sover hos mig, sen tränging&sedan JULIA!<333333
jag laddar upp bilder antingen ikv eller imorgon..
PUSSSSS!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0