KABELN HITTAD!

yääy, min kabel är hittad.
och nu kan jag äntligen ladda upp bilder sen konfan, och gävle.
och alla dagar sen dess:D
idag har jag vart på skolan, som alla vet har jag sovit hos linnea inatt!:)
sovmorgon idag, fett soft.
aja, sen efter skolan åkte jag och julia till stan, lämna ett busskort till kavlen!:)
var typ med albin och elias ett tag. sen på bussen träffade vi kalven och mattias.
så gick vi på stan, sen gick vi och åt pizza, eller mattias köpte, familjepizza :D haha.
aja, sen typ gick vi på stan igen.
sen åkte jag hem och åt, så kom dom till mig senare.
dom har nyss gått, det blev väldigt lugnt:D haha.
aja, sjukt bra dag. PUSS.
bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0