jag älskar dig emma törnblom!

julia här igen!
tänkte bara skriva lite till min bästaemma!


alla underbara tider, de har liksom alltid varit duåjag!
du va osäker & trodde jag inte tyckte om dig!
men gumman, jag har alltid älskat dig!
enda sen första dagen de va du åjag!
du är så jävla speciell, gör mig alltid glad
så jävla underbar, bäst å allt!
å jag mår så jävla mkt bättre när jag e med dig
å jag är glad att vi har börjat umgåts så mkt som vi gör nu igen!
glad att jag har dig, de ska du veta
fast jag typ aldrig visar de :( ska bli bättre emma! jag lovar
går inte beskriva emma, vet inte vad jag ska skriva mer
"jagälskardig" tre ord, en mening
men egentligen äre SÅ MYCKE mer som jag förkortar i tre ord!
egentligen äre mer än miljoner, men skulle jag börja skriva om dig emma
skulle de bli en hel bibel :)
du är så jävla bra gumman! å ja står alltid vid din sida
tack för att du finns! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3






världens bästa brud <3


Kommentarer
Postat av: julia

<3333

2010-02-04 @ 21:02:22
URL: http://endastjuliaochlisa.blogg.se/
Postat av: emma

naew gumman, alla stunder med dig har vart så fucking underbar.

och jag är sjukt glad att vi har hittat tillbaka till varandra, och jag hoppas det verkligen stannar så också!

för du är en sån bra tjej, bästajulia!

det stämmer in rikigt jävla bra.

jag blir alltid så glad när jag träffar dig, eller om jag bara kollar på dig.

det känns trygt att du finns i min närhet!

det ska alltid vara du och jag.

och dsm på det du skrev om mig!

JAG ÄLSKAR DIG!!! / din emma <3<3<3

2010-02-04 @ 21:06:40
URL: http://emmaatutttblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0