ingen rubrik.

har försökt bloggat sen helgen.
men det har laggat, elias skulle försöka också men gick ej.
aja, i måndags hade vi kärleksdagen, då var jag med juliia!:D<3
vi sjöng singstar och massa.
det var fett kul dag, sen efter skolan, så åkte jag hem,
prata med erik och sånt:) spelade biljard med han. ;)
aja, sen träning.  sen åkte ja till mamma.
och idag har det väl bara varit en vanlig dag.
efter skolan åkte jag linnea erik& mattias ner på stan.
åkte och kissa på skutan.
sen gick linnea till vicki, jag erik och mattias gick till eriks mammas jobb.
sen åt vi pizza, erik bjöd. :D   jag och erik " förlovade " oss.
och jag smsade till MTV   erik emma; 95% räkna med ett långt och härligt liv ihop.
Emma är bra med barn.    )  mitt och eriks barn är lilla mårten!:D ( mattias lundgren ) <3
haha, aja ingen vet.    PUSS!


Kommentarer
Postat av: erikbryngelsson

hihi min fruu! :D <33

2010-02-16 @ 19:24:48
Postat av: linnéa bryngelsson

vem kom på MÅRTEN om inte stjärnan linnéa bryngelsson!?!? kan man få hennes autograf tror du?(aa) <3

2010-02-16 @ 22:51:47
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0