ingen kabel, inga bilder.

min kabel till kameran är borta. 
ligger väl nån stans, men orkar inte kolla vart den är nu,
för jag är trött och ska sova snrart, så fort sandra har duschat klart ;)
idag har jag vart pigg&trött.
efter skolan gick jag på stan med linnea&erik!:)<3<3
sen åkte jag hem och gjorde inte så mkt. kolla på film.
sen åkte jag på träning:)
imorgon ska jag åka till linnea!!!! :D
och sova hos henne, sovmorgon, fett soft.
aja, hon är en kabel,
så då kommer ALLA bilder.
sen helgen och tills imorgon ;)    LOVE.
Btw,   vi åkte skridskor idag, och njeea.
efterblivna gustan butta mig, -.- fu.
aja, han är min lilla efterblivna sak.     (A)
PUSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

"aja,hon är en kabel"

TACK!??!?hahaha,älskar dig ändå;)<3<3<3

2010-02-09 @ 06:35:17
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0