bilder sen helgen!:)

i fredags var jag på bg, åkte ner dit med jolla och holten:)
var där med masssa folk, spelade kort (y)
senare kom johan&alle , men dom åkte ut, :p
aja, vi gick till hemköp. och dit kom westner, mattsson, elias, goori, styrman tror det bara var dom.
iaf så var vi på hemköp ett tag. sen gick dom tillbaka till goori.
och jag alle&johan åkte hem till mig, johan la sig i sängen och alle soffan.
dom var väldigt trött. sen skulle alle killa mig på armen, så då satte johan sig vid datorn.
sen typ vid 12.40 åkte dom hem.
jag gick och la mig, sen på lördag var jag med julia :)))
vi åt pizza och massa, sen kom vizze och anton till mig och var med oss.
vi gjorde inte så mkt, typ sjöng, och hade det as kul :D
julia sov iaf hos mig den kvällen, sen idag skulle jag upp och skjuta vid kl 10!:O
lagomt trött. eftersom julia tar ganska stor plats när hon sover -.-
och hon klagar på min rumpa ;o   puppaaa:p
sen efter det har jag bara vart hemma, städat, gjort läxa, tv.
sen träning.  :)   ALLA HJÄRTANSDAG!<3
kke inte blev som jag vela, men funkade väl.
vela träffa julia, men blev inte av .:)
aja, nu kommer det blider sen helgen!













Kommentarer
Postat av: julia

oslagbar helg! <3333

2010-02-16 @ 22:19:44
URL: http://juliaaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0