väntan på hanna!

hej, imorse vaknade jag och hanna vid halv 12.
åt frukost och sånt, sen fick hanna ont i magen,
så hon ringde till sin mamma, och nu är hon på hälsocentralen.
det kan vara blindtarmen!! :(:(<3
håller tummarna för dig gumman!
senare idag ska jag vara med hanna, eller det beror på hur det är.
bloggar mera senare, nu ska jag te min lilla syster, för hon grinar!:)
puss
ledsen emma, även hanna! vi lider tsm<3:)

__________________________________________________
jag saknar denice! ( gammal bild!


Kommentarer
Postat av: deniiice

åh!jag saknar dig såååå mycket. ord kan ju inte ens beskriva!<3<3<3

2010-08-21 @ 14:28:25
URL: http://wikstrooomdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0