tjjjjjjjjjja!:D

ingen kabel ännu.
men ska försöka fixa fram imorgon, kanske lånar elias dator och fixar lite:D
aja, idag vaknade jag upp med nadine marklund!<3
vi gick ut i regnet och skulle köpa saker, vi blev genomblöt!!
sen så har jag firat mamma idag eftersom hon fyller år idag! grattis mamma<3
sen nu ikv stack jag till niklas fors och var med han,hanna och rickard.
jag busa lite med rickard, så gjorde han illa mig:( hihi.
vi spelade även piano, jag var helt klart bäst(y)
senare kom elias in i rummet med, så plattade jag hans hår,
sen stack vi ner till hemköp, och oskar kom springandes efter oss.
hanna köpte godis eftersom hon åker till göteborg imorgn :(<3
sen dom andra köpte annat grejjs.
efter vi vart på hemköp stack hanna hem :( vi gick till oskar " goori "
där satt en massa killar och lana!
så jag niklas och rickard gick in till oskars rum och satt oss och snacka!
styrman var med ett tag och snacka lite ockås.
vi hade det mysiiigt, eller jag hade iaf:D haha.
I like them!
sen gick jag med rickard hem, för han skulle till hanna och prata!:D
och nu ska jag nog sova, för jag har ingen annat för mig.-
ska pröva ringa linnea, se hur hon mår:)pusspussgodnatt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0