tisdag :)

 idag vakna jag vid kvart över10.
mamma kom in och sa att vi skulle te maln, vi var där i en timme sen blev det molnigt.
så då åkte vi till stan och var där ett tag:)
sen har jag bara varit hemma, ikväll vet jag inte vad jag ska göra.
om jag ska gå till elias vid 8, fast det känns onödigt att gå dit och vara där i 2 tim.
eller jag vet inte, vi får se hur jag gör.
måste hem vid 10 för mamma vela att jag skulle vara hemma och kolla på film med dom.
måste bara säga att jag och jullan kolla på en värdelös film igår,;o  shutter island, eller nått.
_________________________________________________________________________________
JAG VILL HA BAD OCH SOl VÄDER NU!:(( 
nu ska jag göra nånting, ringa elias kanske. pusssss<3

jag bjuder på 2 bilder, (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0