SÖNDAGSNYTT!!(FÖRSENAT)

HEJ ni får ha lite överseende med att detta inlägg kommer upp två dagar försent. Min resa till rättvik skulle egentligen blivit på måndagen. Men med en ivrig familj som jag har så åkte vi en dag tidigare, och då var jag tvungen att välja bort att skriva del två av söndagsnytt. Ska inte hända igen.. Får man väl hoppas....
och har just nu tillgång till Kaisas dator, hhii.

Slutet av del 1:
Sedan kysste Bertil Herman.. Han besvarade kyssen och Bertil blev så lycklig.. Sedan gick dem vidare till sovrummet och där slutar detaljerna för er :)


D
el 2:
I sovrummet får ni som sagt inga detaljer. Men efteråt så somnade dem, dem var helt slutkörda! Dem vaknade upp dagen efter och såg på varandra. Bertil ansåg sig själv som världens lyckligaste apa. Men Herman såg bekymrad ut... "Är det något på tok min älskade?" frågade Bertil.
"Jag har bara lite ont i rumpan, annars är det okej älskling"
Han blev nöjd med svaret och hämtade en ipren åt honom, Bertil var lite rädd för att det skulle vara något värre.. Så som att han tänkte lämna Bertil. Bertil trodde att säkert hälften av apbefolkningen skulle mobba han för att han var bög.. Men så var det!! och han vågade nu stå för att han var bög. Det gjorde han inte tidigare, inte förräns han träffade Herman.
Han kom tillbaka med ipren och Herman gav honom en puss på kinden som tack. "jag går ut och jagar mat nu jag" Sa Herman.
"Det är lugnt, jag gör det!! du är ju inte frisk????"
"jo det är jag, jag vill göra det"
Herman sprang ut och ...........
FORTSÄTTNING FÖLJER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0