SÖNDAGSNYTT

Nu är det såhär att i söndags var jag för sjuk för att orka göra något. Och har varit sjuk i veckan och därför inte orkat göra det försenat heller. Så nu får ni Söndagsnytt idag, bestämmer här och nu att söndagsnytt kan komma upp vilken dag i veckan. Ibland varann vecka eller varje vecka. Beror helt på.
 
Kommer ni ihåg vad som hände i del två?
Påminner er om slutet av del två
Han kom tillbaka med ipren och Herman gav honom en puss på kinden som tack. "jag går ut och jagar mat nu jag" Sa Herman.
"Det är lugnt, jag gör det!! du är ju inte frisk????"
"jo det är jag, jag vill göra det"
Herman sprang ut och ...........



När Herman hade varit borta en timme blev Bertil lite orolig, han begav sig ut i skogen och letade. Han fann inte Herman någonstans så han gick hem igen. Han hade en klump i magen och började inse att Herman lämnat honom. När Herman sprang ut, så sprang han ut för alltid och skulle aldrig komma tillbaka. Bertil ångrade sig att han lät han gå. Men så plötsligt dyker det upp en riktigt het apflicka. Hon kommer in och frågar om Bertil hade en toalett som hon kunde få låna. Han svarade självklart och visade henne vägen till toaletten. Hon flinade och var det vackraste han sett.
När hon kom ut från toan, frågade han om hon ville stanna på middag. Hon tackade ja och såg glad ut.
Efter maten så gick dem till sovrummet. Och började kyssas, så sa Bertil "alltså, jag har aldrig gjort det här förut"
Apflickan som hette Sirod, frågade honom "vadå, är du oskuld? det är helt okej för mig om du är det"
"alltså nej de är jag inte.. Men jag har aldrig gjort det med en tjej"
Hon blev helt stel och frös till is. " ÄR DU BÖG?"
"ja, eller alltså nej.. Det kan man väl inte säga? Eller är man bög om man bara har legat med killar?"
"oftast så är det ett tecken på det." Det var de sista hon sa, sedan stack hon. Fort sprang hon..
Men så plötsligt...




FORTSÄTTNING FÖLJER!!!

Kommentarer
Postat av: deniiice

AHAHHA! söndagsnytt, du är så jävla härlig gumman!:D<33

2010-08-16 @ 20:02:23
URL: http://wikstrooomdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0