med min hanna!

hej , har inte bloggat på länge nu känner jag fan. ;)
jag sitter mest vid facebook nu för tiden, tänker inte på att blogga.
aja, ikv har jag först vart med hanna och anders!
sen så gick jag och hanna till hemköp fort som fan innan dom stängde.
sen gick vi till borga och träffa styrman,westner,leek och folk.
träffade även julia karlsson, saknat henne som fan!
sen gick vi till jimmy, vid 20 över 12 gick jag hanna och niklas hemmot mot mig,
så gick jag och hanna in typ vid kvart i 3. så vart med niklas i ungefär 2 och en halvtimme och snackat.
nu ska jag och hanna sova tror jag, :)
godnatt, pusss<3

Kommentarer
Postat av: jullan

baby:)<333333

2010-08-27 @ 00:06:06
URL: http://juliaaofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0