livet är grymt just nu!<3

dom senaste dagarna har vart bäst!
i torsdags tältade jag med linnea och sebban:)
under kvällen/natten kom det en massa folk.
sen under fredag nästa dag åkte jag hem, sen till kvällen var jag med hanna!:D
vi gick till goori och var där med han rickard kristian och mattias.
dom satt och lana, men det är grymt att vara där ändå:)vid 1 gick vi hem.
min bästa johan leek var även med då när vi gick mot hanna!
sen skjutsade johan mig på cykeln hem till mig :D så satt vi utanför mig ett tag.
sen gick jag in och la mig och sov.
och idag var jag ner på stan med hanna på stan, så hon hämtade mig hos mig.
var nere på stan ett tag, träffde lite folk.
sen stack vi till goori igen, samma folk som det var igår, + elias!  :D<3
nu ska hanna på middag hos stina, sen ska vi 3 ut, så ska vi te goori.
jag ska även sova hos hanna ikv, det kommer bli en grym kväll känner jag på mig.
aja, ha det bäst, nu jag ska duscha och göra mig ordning och äta nått;) puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0