underbara dagar:)

i torsdags efter skolan gick jag julia och angelica på stan.
gjorde lite saker.
sen åkte jag och julia hem till henne, åt tacos (: 
gjorde oss ordning och sånt, sen åkte vi till angelica, var där en stund.
sen åkte vi ner på stan, meningen var att vi skulle på g-festen.
men det blev inte av. :p
vi gick runt på stan, jag träffa min älskade kusin markus!:)
åkte bil med han och hans kompisar lite.
träffa, carro,kajsa,sofie,ylva,lollo,alle,tobbe,billy,sebbe johan och massa folk.
sen gick vi till hemköp, jag ringde JOHAN<3
julia och alla försvann X)    så då fick jag vara med kusin, och åka bil.
sen satt vi mellan guldsmeden och fyren, och var med folk.
johan leek kom :) var med julia och johan resten av kvällen.
vid 1 blev jag trött, ringde kusin, åkte bil, sen skjutsa dom hem mig.
nästa dag, skulle jag kliva upp kl 5.. det var ingen höjdare kan jag lova. ;o
skulle fiska, åkte dit för sebbans skull. frös ett bra tag.
fick ingen fisk, nadine och ida var ju även med också ;)
jag och sebban hade snökrig.  vi blev jävligt BLÖT! :o  haha.
kul vare iaf<3
vid halv 5 åkte vi hem, linnea kom till mig.
jag duschade , och hon fixade sig.
sen åt jag, & fixade mig.
sen gick vi ner till bg, där var det lan:)
träffa putte,elias,goori,alle,mattsson,jimmy&några:)<3
dom åkte hem för det funkade eller nått:s   
så jag tänkte gå upp till dom, men det blev inte av. :( :)
vi satt på bg typ, var på hemköp. sen skulle vi gå till skutan,
jag bärde gustav nästan hela vägen.
när vi kmr dit, säger emil att dom gått till hemköp -.-
bärde han vidare till hemköp.  JAG HAR TRÄNINGSVÄRK NU :O!
sen har vi åkt bil med david, (:
när vi kom hem var vi trött och gick och la oss.:)
nästa dag åkte linnea hem vid 1, jag åkte till mormor och morfar, och åt och sånt:)
kollade på gammla bilder, som jag lägger in lite sen, :)
min mormor hade även köpt hem nå jogaböcker, :D   som jag ska få låna (a)
aja, sen åkte jag hem till linnea.  vi var ensam hemma.
oskar och isac kom till oss, vi kollade på film hela kvällen/natten.
fast vid 11 åkte linnea in på gudstjänst, jag oskar och isac var hemma.
linnea föräldrar kom hem, pär gick och la sig.
hennes mamma åkte in till stan och gick på bockarna med eriks mamma ;)
vid 1 kom linnea hem typ.  sen blev det film hela kvällen/natten.
linnea gick även och la sig i sin säng i natt;o  utan att säga till mig.
jag oskar och isac vi sova på soffan;o  även att oskar och isac gick "hem" vid 3-4 tiden.
sen kom tillbaka till oss, jag och linnea gick och mötte dom.  as mörkt, vi skrek som fan! ;D
aja, idag åkte dom hem nångång, kmr inte ihåg när.
jag och linnea har inte gjort så mkt, jag har sovit (a)
när vi kom till mig åkte vi till ica och köpte godis, sen gick vi till denice och var där en timme typ:)
sen nu ska vi dra till sofia snart.    grym helg!!! :D
till veckan vet jag inte vad jag ska göra, ska kke träffa julia imorgon:)
bara att höra av sig om ni vill hitta på nått. 
PUSSSSSSSSSS<3

Kommentarer
Postat av: oscarSundh

Tänker inte läsa allt det där -_-

2010-04-05 @ 15:49:19
Postat av: emma

haha, jo oscar du måste läsa!!:D

2010-04-06 @ 00:02:04
URL: http://emmaatutttblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0