glad att jag har dig.:)

jag har en killkompis som är helt underbar.
han är bäst på alla sätt.
jag kan berätta exat allt för han, han är BÄST.
han gör mig glad när jag är ledsen, han finns alltid där för en.
man blir lycklig. hur kan jag haft sån tur att få han till vän!?
jag är så jävla glad. när jag tänker på han kan jag börja grina,
det är för alla fina ord han skriver/säger till mig.
jag känner mig trygg, för att få ha honom som en riktig vän.
han är speciell, det är han verkligen. det är nått med han,
jag kan inte lista ut vad. nått äre :))
men du ska veta, jag lämnar dig aldrig. & hps du inte lämnar mig.
jag älskar dig, johanleek. du är på riktigt. 
MIN VÄÄN.<3


Kommentarer
Postat av: Johan leek

Klart jag alltid finns för dig Emma :)

Har du ett problem så löser vi det :)

puss på dig min vän <3 :D

2010-04-09 @ 00:31:42
Postat av: emma

svar; DU ÄR BÄST, JAG ÄLSKAR DIG! :)<3

2010-04-09 @ 00:40:23
URL: http://emmaatutttblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0