fredag/lördag

igår efter skolan åkte jag ner på stan, träffa ante :)
ante följde med mig hem sen, och linnea kom lite senare.
vi var ensam hemma, dunka musik och jag laga mat:D
sen gick vi till köpmanberget,
där var det rätt mkt folk,   allt blev bara knas igår.
blev inget som det räknat.  mitt smink var åt helvete.
har skrikit och grina sönder..   aja, sen senare lugna det väl ner sig.
alla blev typ hämtad.  eller vissa iaf.
jag ringde och prata lite med alle efter allt hänt typ, <3
sen skulle vi gå till donken,  men det blev bara jag och linnea (a)
där träffade vi sofia&vickan.   sen var oskar och erik där.
jag prata lite med erik,  sen åkte vi bil med gustav,crycke,oskar,och erik.
jag satt i linneas knä, åkte runt lite, asnice vare.
aja, sen åkte vi tillbaka till donken, var där jag köpte cheeseburgare till oss 4, och en dricka.:D
sen träffa vi gustav nyberg, sen cyklade vi till möljen och träffa purjo& nån tjej.
sen var vi där till doris hämta oss, det var väl efter tolv nån gång. 
när vi kom hem la vi oss typ på engång.
imorse vakna jag av att oskar stog framför ,:D haha.
aja, idag har vi inte gjort så mkt,  vart till stan hyrt film & köpt energydricka, och goodis!
och åkt fyrhjuling,  asnice.   oskar fick inte komma hit ikv, buhu:(    aja,  puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0