torsdag

idag hade vi no-prov första timmen.
det gick inte bra! -.-
sen hade jag svensk/engelska med bästa linnea!  vi satt ute&jobba.
&vi lyssna på musik och sjöng, haha :D
några emosar var&kolla på elevensval papprerna hela tiden.
sen efter lektionen hade jag so , i en timme&40 min.
ganska drygt, men bättre än vanligt, jag fick gå väg&köpa en macka! :D
sen var det lunch, kenny åt AS mkt!  det var fisk&potatis, men det är bra att han äter (y)
sista lektionen matte, lyssnar på musik som vanligt, sjunger fast jag inte tänker på det, skit bra (y) not.
efter skolan, gick jag&linnea hämta min grymt snygga cykel,  ( MUSTANG )  sen gick vi till kenny&krille. :)
sen har jag bara vart hemma&tagit det lugn, anders kom nu till eftermiddag.
vi satt vid datorn , spela gitarr, &kolla på idol :D
imorgon är det h-fest,   ska gå med linnea cissi&bea (y)
bloggar mer imorgon,&då kommer det bilder med ;)
även att jag har kommit på ett namn åt linnea,   'bryngelboobs'
tuttblom<3bryngelboobs.    PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0