lördag/söndag

igår åkte jag linnea&denice hem från linnea.
denice åkte hem till sig, linnea&jag till mig :D
vi åt mat, sen skulle vi ut med hunden, linnea tyckte vi skulle gå runt lillfjärn ;o
så då gjorde vi det, när vi skulle gå runt träffa vi , krille,emil,putte,&johan :)
så stog vi ett tag med dom, sen gick vi till bowlinghallen för att träffa wille.
men så var han med så mkt folk,  så då gick vi till hemmakväll&lämna in filmer.
sen gick vi till hemköp&köpte dricka. :)
efter vi hade vart på hemköp gick vi till bowling hallen igen, för wille var klar.
då skulle dom till hemköp, så då gick vi dit med dom, sen till hemmakväll igen.
sen stack dom hem&kolla på film. &efter som jag hade hunden med mig, så kunna vi
inte följa med.  Så då ringde vi till emil&fråga vart han var.
&han var hos natta, så då stack vi dit :)  var några st där.
det var kul, chairo var lite rädd (a) men så gick max till henne. haha.
vid 12 gick vi hem&kolla på film.
Sen idag klev vi upp vid 10.  skulle på gudtjänst kl 11.  det höll på i 2 timmar -.-
sen har vi gått runt på stan :):)
ska ner på stan sen igen tror vi, sen kl 5 har jag träning :)
pusss<3

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

gudstjänsten sög hårt!

men helgen va great:D:D:D love you!

2009-09-27 @ 18:22:41
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0