/:

chacha..
tänker inte skriva så mkt.  vill helst bara lägga mig ner,&känna torarna rinna...
men aja, idag var det skola, det var bara skit. tur att det inte var skolfotto idag, då hade ni fått sett en död människa! 
aja, efter skolan gick jag ner på stan med bästa linnea! :D  & elin var med också en stund.
vi gick in på intersport,  jag bloggar nu för att joesph sa att jag skulle göra det ;p
men jag pallar inte lägga in bilden ;)häh.
jag längtar som fan till helgen!  då är det marknad! 
jag hoppas allt är som det ska då... <3
aja, bloggar mer imorngon, PUSS.

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

gumman,i helgen ska jag allt få dig på bra humör! det kommer fixa sig ska du se,

jag älskar dig mest<3

2009-09-01 @ 20:12:37
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.sel
Postat av: victoria

Jag hoppas jag får se dig på marknan

det måste jag väl få göra?

jag hoppas också allt fixar sig,

jag tänker på dig och vill inte något

illa ska hända dig stumpan men visst

ibland så smäller det till :/

jag älskar dig ställer upp om du vill

något, tex prata, eller helt enkelt

vad som helst oavsett vad som händer!<3

2009-09-01 @ 21:13:28
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0