waoh,jag bloggar.

mamma har inte hittat min dator än, & det har gått mer än 3 veckor..
jag saknar min dator, & nu sitter jag vid pappas.
jag dampar sönder på mamma om hon inte hittar den tills jag kommer på måndag.
men linnea får blogga åt mig igen ;)
jag är sjuk, feber.  men det är skönt att vara hemma.
men ändå saknar jag att vara i skolan, saknar kompisar :(<3
snart måste jag åka iväg&skjuta. vet inte om jag orkar. men aja.
på lördag ska jag till nadine! :) hon fyller år, alla måste säga grattis!:)<3
______________________________________________________________________________

jag är cp. jag vet inte vad jag tänker med, jag kan inte.
jag vill inte såra dig, så jag tänker inte göra det.
jag får såra mig själv ist, hellre dä, än dig...  :(

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

men lilla hjärtat,du ska inte såras!

och btw,jag kommer blogga åt dig om du behöver:D haha!;) puss jag älskar dig

2009-10-22 @ 19:34:13
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.sel
Postat av: Anonym

svar till linnea: jo, jag vill inte såra han.

&då ska jag inte göra det hlr,bättre att jag får lida,än att han ska göra det! :( :)<3

haha,bra det (y) jag älskar dig<3

2009-10-25 @ 12:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0