linnéa bloggar!!

tjohejsan!linnéa som bloggar,emma har inget internet ahaahaha!
så ville hon att jag skulle skriva,hah:D men jag ska förklara mera.. i helgen i rättvik hade vi svinkul! toppen var de!sen när vi åkte hem så hade ju emmas mamma&dom flyttat in i den nya lägenheten,så hon har inget internet där..därför kommer bloggen va oaktiv ett tag.. om jag inte bloggar då!:D i dag har emma iaf varit med mig och vi va med massa folk,gick mest bara runt. och imorgon åker emma på konfirmationsläger...:(
hoppas iaf att hon smsar med mig när hon är där. ska sluta skriva nu,puss!

kanske lägger in fler bilder

Kommentarer
Postat av: anna

du, ta en titt och KOMMENTERA vad du tycker om min nya design :]

2009-10-13 @ 20:20:51
URL: http://annabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0