torsdag

idag hade vi sov morgon, andra lektionen hade jag prov ;o
det gick INTE nå bra..
dagen räddas iaf,  tack vare sebbe filip&linnea! :)<3
emil&alex också faktiskt.
efter skolan åkte jag ner på stan, var med filip,sebbe,ylva,lollo,elias,hejmer&patrik.
senare gick vi till pizza huset, ylva skulle äta.   :))
sen bg, var där typ i 5 min, sen gick jag&filip till bussstaion. han åkte hem :( <3
jag träffa anders&hampus, så gick vi till jambo och åt.
sedan tog vi bussen hem till mig, hahaha.  ingen vet vad vi hlr på med, eller dom ska jag säga! :D
bra dag!  rätt så iaf.
imrong är det fredag den 13 ;o   OTURSDAG! jag vill inte vara i närheten av nån.
tänk om allt bara blir fel då..  

kolla så sött! :)<3<3 

jag&bästis!   hähä


jag&linnea! :)<3<3

& filip! :)<3<3<3

<3!

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

HETA BILDER BBY=),

2009-11-13 @ 18:27:18
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0