spruta ;o

idag på skolan skulle vi ta spruta ;o
linnea fick följa med mig in, det gjorde faktiskt ont..
&nu har jag as ONT! :o
aja, efter skolan åkte jag ner på stan en snabbis med linnea,
så gick vi in på intersport och träffa anders&hampus :) 
sen åkte linnea hem, &jag till skolan igen.
sen skulle jag på studio, jobba med gustav, åt MACKA  :D
sluta vid halv 5, åkte hem och åt.  & nu är anders hos mig! ;)
&nu kommer det bilder sen dagen :)<3

bästasnyggafinasteunderbaraste filip bäcklund!:)<3


bästis!:)<3

felicia ;)

denice! :D

&snygga linnea får avsluta!  ;)


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

AHAHAHHA,bilden på mig.. förstår du inte att den är pinsam? X)

min arm gör oxå ont:(<3

2009-11-04 @ 20:29:41
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.sel
Postat av: Victoriajonsson

äntligen skit kul å kolla på dina bilder :D :D <3

2009-11-06 @ 21:49:07
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: felicia den allra bästa och smartaste:D

du knäppte kort på mig? :o &&jag vet att jag är bäst på matte 8-)

2009-11-07 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0