onsdag.

har inte bloggat nu på länge, men nu blire dags igen ;) '
idag var det en bra dag! :D
jag har lånat linneas kamera idag och knäppt en massa kort,
men har inte fått dom än.
så lite bilder kommer det imorgon!
så ska jag och linnea komma på en ramsa ,eller dans^
till fippe :D    go fippe, go fippe :D <3
han är bäst på pingis, häh.
efter skolan åkte jag ner till stan, sedan konfa ;)
filip fick springa till bussen, såg lite roligt ut..
och imorng har vi friluftsdag! 
bästa jag & bästa julia karlsson ska ha thai boxning, & nånting som jag inte kan stava till:D
kommer bli kul som fan, hps jag.
aja, bloggar mer imorgon.
PUSS PÅ DAGEN!<3

Kommentarer
Postat av: julia karlsson

kung :D<333

2009-12-03 @ 21:27:51
URL: http://endastjuliaochlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0