mån,tis,ons :)

i måndags, var hela dan bara skit! 
grina&grina. aja, tisadag, var lite bättre, gick och prata ut allt.
var på skolan till halv 5, som jag är varje tisdag :) läxläsning -.-
men det är rätt kul ändå, & vi får fika! :D
idag onsdag har dagen vart bra! (y)
men - på dagen var att linnea filip eller sebbe inte var på skolan ;o
men funkar ändå, gustav gjorde så jag tappa min potatis.:o fu.
sen efter skolan gick jag på konfa, kul som vanligt!
så var vi olika grupper, jag var med hanna,mikaela&felicia! :)<33
ni är sjukt snäll, & vill träffa er oftare!
efter konfan, sa jag hejdå till hanna :( <3
mikaela stanna kvar med mig en stund, & hon skulle med bussen senare.
vet inte om hon gick och träffa elias sen också, aja.
jag ska på hennes dop! 3 advent :D<3
du är sjukt söt, hoppas det går bra i uppsala!
puss!<3<3
imorgon har jag utvecklingssamtal.. jag vill inte gå.
jag vill inte veta vad dom kommer säga ;o
aja, bloggar mera imorng.   pusss/emma.

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

sv; klart ni är snyggast;);););) informera mig om nått jag inte redan visste ist;) <33333333333333333333

2009-11-19 @ 19:26:28
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0