måndag!

idag på skolan var det väl rätt okej:)
filip hade klippt sig,  SNYGGT!
jag och linnea var på väg och hitta på en egen dans till filip.
men glömde bort, så vi gör det imorgon. ;)
efter skolan stack jag ner på stan med linnea, vi gick bara runt:)
sen träffa vi jolla, och nån till, så hämta vi emil.
så gick vi till hoppes (y)
sen skulle jag till tandläkarn, det gick bra! :D 
ska få tandställning nån gång i livet^
sen gick vi och fika, sedan vidare och träffa vicki!
kolla på handbolls träning.    elias&navve var också med.
så kom sara, sen satt vi på badhuset och hade det najs:D
sen gick vi ner till stan igen, linnea och vicki gick till bussen.
så jag navve&elias var på stan:)      navve har min studsboll! :o
aja,    bra dag! PUSSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0