lördag/söndag.

igår var jag med linnea! :D
vi stack på lan hos emil olsson,  där var det några st.
jag kolla på 4 olika filmer.
en som dom kolla på tvn, as eklig ;o
sen en på johans dator, en på emil.  & sen en till på tvn :D
det var as kul där iaf.  fast depp en stund&gick iväg.
så börja linnea emil johan& alexander leta mig.
aja, sen vid 12 åkte vi hem :)
sen la vi oss, sen idag har vi gått på gudstjänst kl 11 på håstakyrkan.
så fick vi ta bussen vid typ 20 över 10. 
sen efter dä åkte vi hem kolla på film( mamma,pappa barn. )  eller nått. :D
sen efter dä duscha jag.
sen åkte linnea hem, så skjutsa dom mig på träningen. (y)
& så åt jag när jag kom hem, sedan duscha.
&nu ska jag spela gitarr, har läxa tills imorng:) 
pusss<3

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

det var toppen lördag,och faktist va söndagen soft också!=).

bara för att du är den bästa som finns emma! iloveyou

2009-11-18 @ 12:20:42
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

det var toppen lördag,och faktist va söndagen soft också!=).

bara för att du är den bästa som finns emma! iloveyou

2009-11-18 @ 12:20:52
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0