....

jag kan inte sluta tänka på dig.
jag vet inte ens varför jag gör det, men ja :(
jag kan inte sluta tänka dåligt...
jag vill ha dig, men är osäker, att du aldrig kmr känna lika dant.
______________________________________________________________

jag kommer fan inte klara av att vara utan dig! det kmr inte gå! :'(
om dom hlr mig instängd, jag lovar jag rymmer! rymmer bort till dig.
jag saknar dig redan, &jag blir bara mer&mer ledsen för varje gång
jag tänker på det /: <3
______________________________________________________________

skolan tar kål på mig..
jag orkar inte med alla jävla prov. 
jag kan ju ändå ingenting, jag skulle kunna be till gud om hjälp ;s !
so prov på torsdag, och jag kan ingenting..
&jag kan inte konsentrera mej hlr, tänker bara på massa annat. :(

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

älskling,vi får hoppas på det bästa.. :'(

2009-11-10 @ 19:40:35
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0